السبت، 12 سبتمبر 2009

قمة الحب















احبك هل تدرين لماذا؟





لأن عشقى وهوايا يسكنان فى بحيرة عينيكى كاسماك صغيره تعشق الابحار والسفر





وماحيلتى فى هواكى سوى ان ارسم عينيكى واقبلهما





حبك سيدتى مثل :-





الطير فى السماء





وحبات الندى على الاشجار





كل عاشق يغازل محبوبته الشقراء يسرق قبلة





وينثر فوق شفتيها عقود الياسمين





ويرقد بين ذراعيها





حالما بالزهر وبالازهار





حبك مثل الضوء فى اعين الاطفال





وبراءة العذراوات





احاول ياحبيبتى فهمك عجبا فى حبك ترينى





فمرة تكونين كالجمر فوق النار ملتهبه





توقظنى مشاعرك فى هبو النار مندفعه





اراكى تاكليننى كالنار تاكل اوراق الشجر





اراكى اعصارا يجتاحنى يقلبنى فى هوج الامواج المضطربه





رفقا بى ارجوكى





انى اعانى ازمة حرف او كلمه





كيف الكلمه تحمل معناها بكل هذا العنفوان!





قالوا ياحبيبة قلبى انى فى حبك اعانى ازمات





وانى متطرف وادعوا ان اثور على السماء





واغير للشمس موعدها





وافتح للقمر والنجوم دارنا





وازرعك كالنجوم فى اعينى





وامطر الغيمات فوق جفونك





لاتبالى حبيبتى بكلام المتطرفين





ورافقينى عشق العبير للأزهار





فانتى وردة تتفتح فى بستان الشعر كل يوم




















هناك 84 تعليقًا:

------ يقول...

انا اول


تعلييق ولا اييه

------ يقول...

ياحالولى

يااحالولى

والتاانى كمااان

------ يقول...

ازيك يامحمد

بجد كلماتك جمييلة اوى

يسلموا ايدك على البوست الجميل دا

تحياتى لك

وزيارتك اسعدتنى

------ يقول...

قمة الحب

ان يجبرك الصمت على الكلام

ويعجز الكلام عن التعبير فتسكت ويبقى الصمت

بس اكيد عيونهم بتبوع بما يحملونه بين طيات قلوبهم

غير معرف يقول...

انا معجبه جدا باسلوبك وكلماتك

تسلم ايدك ياجميل

حنين

the giving river يقول...

يرسى ليكوا والله على الكلام الحلو ده وانا مبسوط اكتر والله كتير وكل سنه وانتوا طيبين وميرسى ليكوا بجد

elfattak is back يقول...

ياحالولي ياحلولي انا اخر تعليق ههههههههههههههههه بس تصدق جامد ياواد ياحماده طول عمرك برنس هههههههه وخدلك النكتة دي عشانك بيقولك مره حسني مبارك جاب واحد من الشعب وبيسأله انا احسن ولا عبدالناصر قالو ازاي ياريس انت طبعا قالو ليه قالو جمال كان بيخاف من الاتحادالسوفيتي انت لأ قالو طب انا احسن ولا السادات قالو ازاي ياريس انت طبعا قالو ليه قالو السادات كان بيخاف من امريكا انت لأ قالو طب انا احسن ولا عمرابن الخطاب قالو ازاي ياريس انت طبعا عمر كان بيخاف من ربنا انت لأ ههههههههههههه

بنت قلبى يقول...

هههههههههه طب انا اعمل ايه بقا الاخر خالص
مهوا لو كان فى جوائز كنت انا قعد على النت ليل نهار علشان اكون الاول بس بقا
احم احم

المهم

تسلم ايدك على كلاماتك واحساسك
فى التميز دايما يا حماده

غير معرف يقول...

كلمات جميله واحساس عالي .. :)

بس ابقي كبر الخط شويه :)

تحياتي

منــار فايد يقول...

لا كلام يقدر بجد
واحساس قادر على الوصول
قولها بقى الكلمتين دول وخير ان شاء الله


اتشرفت بمعرفه مدونتك


ورمضاااااااااااااان كريييييييييييييييم

the giving river يقول...

والله المدونه نورت بيكى يامنار وانا سعيد جدا لتعليقك وانشاء الله هقول الكلمتين دول للى تستاهل انشاء الله وكل سنه وانتى طيبه ورمضان كريم ويارب الزياره تتكرر كتير

romansy يقول...

هتطلع لمين
انت كلامك ارق من كلام رومانسى

the giving river يقول...

ميرسى ليك يارومنسى والله على كلامك الحلو ده وانا عارف انى كلامى ارق منك
ههههههههههههههه ومفيش مقارنه بينا واحشنى والله يااحمد انت عامل ايه وبجد ميرسى على البوقين الحلوين دول

Asmaa Fathi يقول...

كلماتك جميلة

ولكن أتمنى لو تلتزم باللغة العربية

في كتابتك ك ( عينيكى ، هواكى ،اراكى)
فالصواب ( عينيكِ ، هواكِ ، ارآكِ )
والتفريق بين التاء المربوطة والهاء حتى تكتمل اركان كتاباتك . . .
تحياتي

the giving river يقول...

ازيك يااسماء حاضر هلتزم بلغه العربيه ومعلش لسه جديد برده منكم نسفيد يااسماء البوست الجديد مش هتلاقى فيه غلطه انشاء الله وتحياتى ليكى وتعليقك اسعدنى والله

شوكولاتة يقول...

أنا مقدرش أكسفك والله
المدونة حلوة قوي والبوست اكتر من رائع ويارب دايما متألق كده في التدوين

مبروك على المدونة وكل سنة وانت طيب

مي يقول...

حبك مثل الضوء فى اعين الاطفال

وبراءة العذراوات
احاول ياحبيبتى فهمك عجبا فى حبك ترينى
فمرة تكونين كالجمر فوق النار ملتهبه
توقظنى مشاعرك فى هبو النار مندفعه

ايييييييييييييييييه ده ماشاء الله عليك كلامك جميل جدا لو قلت رقيق يبقى شوية عليك وتصويراتك رائعة هو ده الحب بكلامك كتبت عن الحب فابدعت بجد

تحياتى اليك يا صديقى

the giving river يقول...

ميرسى ليكى ياشوكولاته على الكلام الحلو ده وكل سنه وانتى طيبه وزيارتك اسعدتنى والله ويارب مش تكون الاخيره وانا اتشرفت بمعرفتك
تحياتى لكى

the giving river يقول...

ميرسى ياميويه والله انتى اللى رقيقه والله ونورتينى والله يامى ويارب مش تكون الزياره الاخيره وكل سنه وانتى طيبه
تحياتى

the giving river يقول...

مير سى ياريتاج على كلامك الحلو ده والله انتى منورانى دايما والله

the giving river يقول...

بجد يادموع القمر انتى منورانى والله ياجميل وميرسى ليكى

the giving river يقول...

شكرا ياحنين على الكلام الحلو ده مع انى مش استاهل ده كله بجد انا مبسوط والله انك منورانى على طول ياحنين
تحياتى لكى

الكنز المفقود يقول...

كلامك رائع جدا وجميل اوى

ومفيش احلى من احساس الحب اللى يدفعنا للامام ويكون سبب لتقدمنا لا لانهزامنا

بجد بوست جامد وكله مشاعر يوصل للقلب علطول لانه طالع من قلبك

دمت بكل خير وفى انتظار المزيد

حبيبه

the giving river يقول...

ميرسى ليكى يابحر الاحزان على الكلام الحلو ده ةكتير والله وتسلمى والله ده من زوقك
دمتى بخير وسعاده

الكنز المفقود يقول...

ربنا يخليك انت اللى زوق خالص بس انا ليا تعقيب صغنون خالص
انا بحر الحياه مش بحر الاحزان

وطلب صغنون تانى بردو يا ريت تكبر الخط لحسن احنا داخلين على دراسه وعايزين نروح جمعتنا سلام

واسفه لو تقلت عليك
تقبل مرورى


بحر الحياه
حبيبه

the giving river يقول...

معلش يابحر الحياه اتلغبطت والله سورى ومتزعليش منى وانا حاضر هكبر الخط علشان عينيكى بس من عنيه حاضر
ودمتى بخير وسعاده

Unknown يقول...

وافتح للقمر والنجوم دارنا
وازرعك كالنجوم فى اعينى
وامطر الغيمات فوق جفونك
لاتبالى حبيبتى بكلام المتطرفين
ورافقينى عشق العبير للأزهار
فانتى وردة تتفتح فى بستان الشعر كل
يوم
.............
جميل شعرك
وجميل كلامك

Unknown يقول...

نصيحة منى قولها:
أحبك لانك انت :)!
على طول كده :)
من غير تبريرولا تعليل:)

Unknown يقول...

وأنــــــــــــا
التعليق ال27و28 و29
فى حـــــــــــد زىّ؟
فى حــــــــــد أدى؟:)

أميرة علي كوكب مهجور يقول...

انا جيت ومتأخرتش:)كلمات رقيقة جدابس الخط صغنون اوي:)وبجد احساس صادق ومدونة رائعة وهتابعها ع طول

the giving river يقول...

ازيك يانور عامله ايه نورتينى والله كنت مستنى تعليقك والله العظيم علشان انتى كنتى اول واحده تعلق عندى بعد رومنسى ودى بشرة خير وكنتى انتى اول صديقه
دمتى بخير وسعاده
وميرسى على كلامك الحلو ده

the giving river يقول...

ازيك يااميره على كوكب مجهور وكل سنه وانتى طيبه وميرسى على كلامك الحلو ده ونشاء الله هكبر الخط فى البوست الجديد
دمتى بخير وسعاده

ندا منير يقول...

حلو قوى بجد اللى كاتبه دا احساسك فيه عالى قوى

the giving river يقول...

ميرسي ليكي ياندي ده بس من زوقك والله وتنورينا دايما وانا مستاهلشي ده كله يعني ده علي اد ماقسم هههههههههههههه

غير معرف يقول...

السلام عليكم
بجد بجد وبثراحه يعني
ومن غير اي مجامله
البوست دا تحفه بجد هااااااايل
المفروض يتكتب بحروف من ذهب
حضرتك نورت المدونه بزيارتك
الي الامام دائما
في رعاية الله
السلام عليكم

the giving river يقول...

مير-سى ليكى ياجميل (بنووته ) على الكلام الحلو ده وده من ذوقك والله وكل سنه وانتى طيبه ودمتى بخير وسعاده ياجميل
وكل سنه وانتى طيبه
تحياتى
محمد

Pink Dreams يقول...

يا كسوفى يا كسوفى

دا انا جيت متأخره قوى

بس اعمل ايه بقى فى النت يا محمد

يقطع النت على النتيت على اللى نتيتوه علينا

هههههههههههههههه

Pink Dreams يقول...

لأن عشقى وهوايا يسكنان فى بحيرة عينيكى كاسماك صغيره تعشق الابحار والسفر

كلامك جميل قوى قوى
وعندك احساس رائع

دمت مبدع

the giving river يقول...

لا عادى ولايهمك الله يقطع النت بس البوست الجاى تعلقى اول واحد اتفقنا ياجميل وكل سنه وانتى طيبه وميرسى على الكلام الحلو ده ده من ذوقك والله ياجميل تلاقيكى اتاخرتى عشان الكحك انا عارف كل سنه وانتى طيبه
دمتى بخير وسعاده
تحياتى
محمد

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

كل سنه وحضرتك طيب
بمناسبة قدوم عيد الفطر المبارك اعاده الله علينا وعلى الامه الاسلاميه بالخير واليمن والبركات

متشكرة قووى لحضرتك مرورك الكريم بمدونتى وان شاء الله تعالى يبقا التواصل بيننا

كلامك جميل قووى ومعبر ربنا يوفقك يارب ويحقق ليك كل ما تتمنا
بس ياريت تكبر الخط وتغير اللون معلهش بعد اذنك اوك
ربنا يوفقك يار
دمت بالف خير
وسعيده جدآ بمرورى
ومش هتكون الزيارة الاخيرة

مودتى
ايناس

the giving river يقول...

ميرسى ليكى ياايناس على الكلام الجميل ده وحاضر هكبر الخط من عنيه حاضر وكل سنه وانتى طيبه ودمتى بخير وسعاده وانا سعيد جدا بمرورك ده ونورتى المدونه والله
دمتى بخير وسعاده
تحياتى
محمد

------ يقول...

نو نو نو نو

يامحمد

كدا هنقطع على بعض بقى طب خليك يوم وانا يوم

لكن اغيب شوية على المدونة الاقيك محتل الاماكن كدا

نووووووووووووو


بس يلا المسامح كريم خليها عليا علشان العيد فرحه وكدا
ههههه
:) :) :)

تحياتى لك

the giving river يقول...

ماشى يادموع والله كنت خايف منك اوى شوشو قالتلى دموع وحنونه هيوجبوا معاك النهارده ومتزعليش منى مره من نفسى مانتى على طول بتبقى الاول وكل سنه وانتى طيبه وانا عارف انك اتاخرتى عشان كنتى بتعملى الكحك وانا انتهزت الفرصه وعلقت ناصح انا صح هههههههههههههه
دمتى بخير وسعاده
تحياتى
محمد

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
the giving river يقول...

خلاص يابنووته انا والله حتى لو مش كنتى علقتى مكونتش هزعل والله وكنت هحترم رغبتم وحاضر هكبر الخط واظبطها انشاء الله وكل سنه وانتى طيبه

Yusuf يقول...

مدونة رائعة

وتدوينة أروع

وأحاسيس صادقة

تحياتي

بسمة انور يقول...

ايه ده ؟؟

وانا اقدر برضو
انا فعلا قرئت البوست ودخلت عشان اعلق اكتر من مرة بس مش بلحق والله معلش مشغوليات بقى
ههههههههههه

بجد كلام رائع وجميل جدا
احساسك راقى جدا
ماشاء الله
دمت مبدع

بالنوسبة لتعليقك معلش مش هقدر انشره فى مدونتى لان المدونة عليها رقابه هههههههههههههه
معلش بقى بس انا جيت اهو ولبيت طلبك
على فكرة مدونتك جميله جدا وانا ضفتها فى الريدر عندى

بس كده خلاص

تحيـ بسبس ـاتى

------ يقول...

ماااشى سماح


بس تصدق حلوة اوى خفت منك ههههه
والله دا انا مسالمة خالص ومش بعض ولا حاجة


وبعدين كلنا واحد

كفاية انى بحتل المكان الاول فى مدونتك الجميلة دى

امممممم شكلك كدا باصصلى فى الكعك

لازم ادوقوا منه علشان الحسد ههههههه

وكل سنة وانت طيب

همس الارواح !! يقول...

انا جيت اهو ارد الزياره الجميله وان شاء الله نتواصل دايما

وبجد البوست يجنن

واحساسك اكتر من رائع

شكرا ليك

وكل سنه وحضرتك طيب

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

محمد
انا ليه حاسة انى اعرفك




انتا منين من بنها
رود عندى فى المدونة

the giving river يقول...

ميرسى ليمى يابسمه يابسبوووووسه على الكلام الحلو ده مت ذوقك والله ومعلش عطلناكى عن المشغوليات ههههههههههههه
يابتاع الرقابه ههههههه
وكل سنه وانتى طيبه
تحياتى
محمد

the giving river يقول...

ميرسى ليك يايوسف وشكرا على كلامك الحلو ده وانشاء الله الزيارات تدوووووووم وكل سنه وانت طيب
تحياتى محمد

the giving river يقول...

لا عيب عليكى والله مش باصصلك فى الكحك بس انا باصص على الكحك والبيتيفور والغريبه والبسكوت والى اخره هههههههههههههههههههههههه
بجد منورانى والله ومنورة المدونه ياجميل وبالهنا والشفا

the giving river يقول...

ميرسى ليكى جدا ياهمس على الكلام الحلو اللى قوليته ده وده من ذوقك والله ياجميل وانشاء اللع توعدينى مش تبقى اخر زياره وكل سنه وانتى طيبه
دمتى بخير وسعاده
تحياتى
محمد

(Joudy) يقول...

بصراحة ومن غير مجاملة جميييييييل جدا جدا ودى أول زيارة ليا مش بس لأنك طلبت ده لا لأن كلماتك تستحق التقدير . . . . إن شاء الله بعد العيد هتابعك دوما


دمت بكل الخير والسعادة

the giving river يقول...

اولا كل سنه وانتى طيبه ياجودى ونوووورتى المدونه والله وانا بجد سغيد مبسوط لزيارتك دى وميرسى على كلامك الحلو بجد ده وده من ذوقك والله
دمتى بخير وسعاده ياجميل
تحياتى لكى
محمد

حَافِـيَةُ الَقَدمَيّـنْ ولِبَاسِي المَطـرْ يقول...

انى اعانى ازمة حرف او كلمه
..
جَميلةٌ بِذاتها
فأختناق الحَرفْ يولدُ القَلق
في أبجديةِ اللا بوحْ
جَميلٌ بكلماتكْ
لكنْ أغلاطُكَ النحويهْ تُقصي من جَمالها
عذراً على التقصير
كنْ بخير ..,

the giving river يقول...

ميرسى ليكى حافية القدمين ويارب مش تكون دى اخر زياره وانا هاخود بالى ان شاء الله من الاخطاء وشكرا على النصيحة وكل سنه وانتى طيبه
دمتى بخير وسعاده

تحياتى
محمد

شوية قهوة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا شكرا على زيارتك
ثانيا انا المعرفين عني اني مقدرش ارفض طلب حد لزالك انا جتلك عشان ازور مدونتك
بجد حلوة اوي
وكلامك جميل فعلا
وتعبيراتك رائعة

the giving river يقول...

ميرسى ليكى ياكلام من قلبى على الكلام الحلو ده ويارب تتابعىالمدونه على طول ومش تكون دى اخر زياره وكل سنه وتمنى طيبه ياجميل
دمتى بخير وسعاده
تحياتى لكى
محمد

مهرة سالم يقول...

السلام عليكم يا محمد....
بجد أعجز عن شكرك على تعليقك عندي....
........
كلماتك جميله ....
ومشاعر حب بين الهادئه والعاصفه....
.......
أتمنى لك التوفيق ..
ودوما إطلع على كل جديد لتطور من مهاراتك لأني أجد أنك كاتب ماهر ...
...
في أمان الله

the giving river يقول...

ميرسى ليكى يانهار على كلامك الحلو ده ده من ذوقك والله وبجد نورتى المدونه وانا سعيد بتعليقك والله وكل سنه وانتى طيبه
ودمتى بخير وسعاده
تحياتى
ممد

fL0weR-giRL يقول...

السلام عليكم
************
محمد بجد عسول خالص

ايه الكلام العسل داه

حسيت انك بتصف المرأه بجميع الحلات اللي بتمر فيها بتكون عامله زي ايه

بجد موضوع لذيذ وانا مبسوطه اني زرت المدونه جدا

** تقبل مروري **

بيطرية ومش بايدى يقول...

يا الله وقال ايه بيقولى: مستنى تعليقك على البوست بتاعى
طب بذمتك اروح انا فين بس يابت انتى هتحسدى الواد ولا ايه شششش اللهم لا حسد خمسة وخميسة فى عنيا بس جميل والله ان الواحد يكون التعليق رقم64
حلو الرقم ده يارب نعيش ونحصله
انا بهرق طبعا بوستك جميل وكلماتك تجمع مابين البساطة والروعة ربنا يبارك فيك
ويارب يحبب فيك خلقه كمان وكمان
تقبل مرورى
دمتم فى رعاية الله وحفظه

the giving river يقول...

ميرسى ليكى يافلاور جيرل على الكلام الحلو ده والله وده من ذوقك والله وانتى اللى عسوووله ياجميل وايه تقبل مرورى ديه هوه فى حد يقدر مش يتقبل مرورك ياجميل وكل سنه وانتى طيبه وعلى الله مش تكون اخر زياره
دمتى بخير وسعاده
تحياتى لكى محمد

the giving river يقول...

ميرسى ليكى بجد يابيطريه وخمسه وخميسه اانا بهزر معاكى والله هههههههه وبجد اسعدتينى بزيارتك ياجميل ويارب تتكرر ومش تكون المرادى وبس وكل سنه وانتى طيبه ياجميل
دمتى بخير وسعاده
تحياتى لكى
محمد

the giving river يقول...

بجد انا مبسوط وفرحان اوووووووى على تعليقاتكوا كلها بجد وانتوا كلكوا منورين والله
وكل عام وانتم بخير بمناسبة عيد الفطر المبارك
دمتم بخير وسعاده
محمد

yasmina يقول...

السلام عليكم
بجد مافيش اكتر من ان هو دة فعلا قمة الحب
الحب بمعنى الكلمة من مشاعر واحاسيس وغيرها من اجمل الكلمات
وبجد انا سعيدة باول زيارة ليا وان شاء الله اكيد مش اخر زيارة
ومش كلام وخلاص والله دى حاجة بتفرحنى جدا
ومن غير ما تقول انا كمان هضيف مدونتك الرائعة دى عندى عشان اكون مراقباها على طول
خلى بالك بقى
ههههههههههههههههه
وكل سنة وانت طيب
وعيد سعيد علينا يارب
اه على فكرة
انا فرحت اوى لما شوفت تعليقك بجد ادانى احساس جميل اوى كانى حققت وعملت حاجة فعلا كويسة متشكرة اوى بجد
سلام

the giving river يقول...

بجد ميرسى ليكى ياياسمينا على كلامك الحلو ده وكل سنه وانتى طيبه ياجميل وعيد سعيد انشاء الله والله انتى كمان اسعدتينى بزيارتك ديه والله وباذن البوست الجديد بتاعك هبقى اول تعليق انشاء الله وربنا يخليكى بجد على كلامك الحلو ده وخليكى مراقبانى
هههههههههههههههه
وكل سنه وانتى طيبه تانى
دمتى بخير وسعاده
تحياتى لكى
محمد

media يقول...

جميله جدا جدا كلماتك

تحياتى الك

لبنى

فشكووول يقول...

السلام عليكم
تحياتى


عيد سعيد عليكم وعلى عائلتكم

كل عام وانتم بخير

يعيده الله عليكم بالخير واليمن والبركات

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة
الله تعالى وبركاته
وكل عام وأنتم بخير
عيد سعيد وعمر مديد
فى طاعة الله والعمل الصالح

اقصوصه يقول...

الحب

محير البشريه منذ الازل

كلماتك معبره

واسلوبك سلس

سعدت بمروري على مدونتك :)

heba يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ازيك عامل ايهوكل سنة وانت طيب وبألف صحة وخير يارب بمناسبة العيد

حلو انك تحب وتتحب ويكون الحب متبادل كلامك جميل ربنا يكرمك ويوفقك

تقبل مرورى

heba

غير معرف يقول...

السلام عليكم
كل سنه وحضرتك طيب
عيد سعيد عليك يارب
في رعاية الله
السلام عليكم

romansy يقول...

اجمل التهاني وارق الاماني بحلول عيد الفطر المبارك
اعاده الله عليكم وعلينا بالخير واليمن والبركات
راجين من الله ان يديم علينا الاعياد والايام السعيدة
وان تستمر اعيادنا لابد

كل عام وانتم بخير

the giving river يقول...

كل سنه وانتى طيبه يالبنى وعيد سعيد عليكى انشاء الله وشكرا على تعليقك الحلو ده والله
تحياتى
محمد

the giving river يقول...

وانت طيب يافشكوووووووول انت وورهان وعيد سعيد عليكوا واعاده الله علينا بالخير واليمن والبركات وكل سنه وانتوا طيبين جميعا

the giving river يقول...

بجد انا سعيد جدا بمروووورك ياقصقووووووصه وكل سنه وانتى طيبه ياجميل وعيد سعيد انشاء الله

the giving river يقول...

زيك ياهبه عامله ايه يارب تكونى بخير ياجميل وكل سنه وانتى طيبه وميرسى اوى على كلامك الحلو ده والله بجد سعدت بمروبك ويارب مش تكون دى اخر زياره
تحياتى محمد

the giving river يقول...

انتى ازيك يابنت يابنوووووووووته ياصغنوووووووونه يادلوووعه انتى انتى عامله ايه وكل سنه وانتى طيبه ياجيل وعيد سعيد عليكى انشاء الله وعلى المسلمين جميعا
تحياتى محمد

زى الهوا يقول...

Happy 3eed

مهرة سالم يقول...

كل عام وأنت بخير اخي محمد...
وعساكم من عواده

الكنز المفقود يقول...

كل سنه وانت طيب يا محمد

وعيد سعيد عليك وعلى كل الامه الاسلاميه يا رب

happy Eid


حبيبه